Morgonkaos

Sitter och äter frukost med aktuellt i bakgrunden. Gud vad jag önskar mig tillbaks just nu. Men jobb idag, längsta passet så är hemma igen halv åtta. kul.

Men man ska inte klaga. Solen skiner här i Gol! helt plötsligt kan jag inte använda bara en hand för att räkna soldagarna här, nu måste jag använda båda. Magiskt.

Insåg igår kväll att jag är en idiot. Varför detta kan man undra, jo av den enkla men ack så sanslöst irriterande anledning att jag glömde att köpa med mig koffeintabletter. Ja, jag kan höra er flämta av chock. Det är sant. Jaha.. hur ska det nu gå undrar ni säkert. Och ja, det gör jag också.

Det är nog tur att jag är själv just nu, är antagligen en ganska irriterande människa att vara runt. Men det finns så mycket tankar, och jag är lite vilsen i denna ovilja som uppstått. Den gör mig fundersam, och jag är lite osäker.

Men man kan skratta. Le och le och le, det är bra. Det gömmer mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0