Regn, regn och för omväxlings skull, lite mer regn

Bailade fest igår till förmån för att sova, lite imponerad är jag nog allt över mig själv! Men var ruskigt trött när jag kom hem och så ska jag jobba nu på morgonen. Gissa om jag är tacksam för mitt beslut just nu!

Som ni vet så är jag inte så väldigt förtjust i mycket sol och värme men nu börjar det gå till överdrift med regnet här! Jag tror seriöst inte att det har varit sol på en månad nu.. vareviga dag vaknar jag med det där strilandet utanför och hur skönt jag än tycker att det kan vara med moln börjar det gå mig på nerverna! får lite svackor och blir trist.

Nåväl, finns ju inte så mycket man kan göra. Tydligen är detta normalt för denna lilla by, som för övrigt har en stor leende och strålande sol som bymaskot. Någon hade tydligen humor.







Jag skulle ju inte precis dö av att få ha det såhär någon dag snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0