Städdille

Har kommit in i en mycket märklig period.. Jag som verkligen varit oordningen personifierad (önskar jag hade en bild från mitt rum i branäs här) har nu fått dille på att städa. Går runt och plockar och donar och sprejar medel och har mig mest hela tiden. Lukta gott måste det göra och helst ska inte en enda pryl stå fel.

Idag - håll i er nu - gick jag till och med och köpte en blomma PLUS en kruka.

Jag klagar väl egentligen inte, denna nya egenskap hos mig är väldigt välkommen! fram till dess att jag har råd med en städerska i varje fall. Men personlighetsförändringar som dessa gör mig lite nervös, sist det skedde försökte jag och min kära josefin byta motor i en bil helt själva. Någon vidare förklaring om hur det gick behövs väl kanske inte.

Men för att skingra oron, det här med städerska känns väl inte såå avlägset med den lönen jag fick in idag!

Kachiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0