Update

Åh världens sämsta på att blogga har ni här! Helt ärligt har jag näst intill glömt bloggen den senaste veckan! sliten tjej.

Så vad har skett? allt och inget antar jag. Kom in på juristprogrammet i Umeå.. hade ångest i en dag och tackade sedan nej. Ånger? jag tror inte det, ibland vill jag jobba med det, tror helt klart att jag skulle tycka det var kul, men någonstans inser jag att det inte är det jag brinner på djupet för. Och det här med att göra något så viktigt halvhjärtat känns inte som mig.

Så fortfarande samma dröm i horisonten. En horisont som inte längre känns så väldigt långt bort, har börjat med ansökningsbrevet och så ska jag bara få betygen översatta och så skicka allt. Svårigheten ligger i att välja vilken skola bara, ta beslutet att stanna i norge inte ett utan två åt så att skolavgiften till Glion blir överkomlig.

Nåväl, det löser sig.

Sliten efter lite för mycket festande. Aldeles för mycket alkohol! Vart är teneriffa mood när man behöver det? Men det är ju så himlens kul! fast nog, måste komma ikapp mig själv, både fysiskt och mentalt.

På måndag Polen. Längtar! behöver komma bort härifrån ett tag, andas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0