Tidig kväll

Klockan är nio och min tankeverksamhet är med stort allvar inriktad på sängen. Börjar vid sju imorgon vilket innebär att jag måste åka hemifrån kvart över sex så lite befogat är det visserligen.

Bara fyra dagar innan jag åker, längta! har inte ens åkt till grannbyn på snart tre månader..? konstigt att man känner sig lite mossig.

Nåväl, tre resor på återstoden av detta år. Polen, Sicilien och Kenya. Längtar så galet mycket efter Sicilien! drömde mig dit inatt, vaknade med gåshud och lite tårar i ögonvråna ungefär. Ruskigt sugen på att åka till Paris och London runt oktober och november, kan tänka mig att det blir tungt med hösten här annars! Allt är möjligt.

Nej men faktiskt, kalla mig tant men nog tror jag att jag ska sova. Mitt kropp kräver sömn, att få känna sig helt utvilad!








 
Quello che mi manca la mia amata Sicilia  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0