Värsta resan någonsin

Hemkommen i stockholm efter den värsta flygningen i mitt liv. Flög med Wizzair, det i särklass sämsta flygbolag som någonsin existerat. Försening, KÖANDE!!, otrevlig personal, inkompetent personal, och så ännu mera köande. Jag tog nästan livet av mig.

Och för att göra det ännu värre måste jag ta flygbussarna in till stan. Om jag ska ge någon en rekomendation om någonting gällande stockholm någon gång så är det följande: om du har det minsta lilla alternativ - även om det så är en vespa - så välj hellre detta framför flygbussarna! Med risk för att hetsa upp mig själv till ohanterbara nivåer så väljer jag att avstå från närmare förklaring om exakt vad som skedde.

Men ikväll såg jag äntligen Harry Potter. Sista delen. Oj det var stort.. lite rysningar fick jag allt!

nu ett bad och så i säng ínför en jobbigt lång resa hem till lilla Gol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0