Vart børjar man

Som den dær saknade tanten alltid sa; Imorgon ær en annan dag.

Kanske lever jag efter den filosofin lite før ofta ibland. Det ær mycket och många kansken. Vad ær det jag sysslar med egentligen?

Saknar och længtar, tænker och tycker och kænner. Før mycket, fær ofta och før fel. Vart ær pausknappen. Nåja, ikvæll blir det førhoppningsvis utgång.. om jag inte kollapsar i sængen vid ankomst hem. Inte helt omøjligt.

Vid nærmare eftertanke så skulle jag, en fruktsallad och "P.s. I love you" kænnas som en utmærkt kombination. Snyfta lite och inse att man har det førhimla bra. Egentligen. Egentligen har man ju det.

Nej fy!! nu får jag ta och rycka upp mig. Sitter och kollar på resor till La bella Sicilia! snart, snart ær jag førhoppningsvis dær. En vecka, och så kanske tillbaks till Polen.. eller Paris?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0