Längtan

Såg precis den bästa filmen jag sett på år och dar.. "Man on fire" gud, fyra tjejer uppkurade i soffan med stora tårar rullandes längst kinderna. Mysfaktorn var hög!

Orkade hela löprundan utan att stanna upp och dö längst med vägen idag! yey, annars har det ju varit en märkbar skillnad i orken efter all alkohol. Illa, måste skärpa mig och sluta onödigdricka så mycket. Kan man det förresten? onödigdricka.

Längtar lite. Bort, hem, någonannanstans. Att vara på väg igen. Alltid denna eviga längtan efter något annat. Något mer. Framåt, framåt, aldrig stanna upp. Lite tragiskt kanske. Ibland undrar jag lite om jag försöker springa ifrån någonting.

Men nåväl, pepp pepp! denna veckan får jag vara lite nere, det är okej. På torsdag kommer jag igen!














Så många platser att sakna, så många personer att sakna
Så många saker att längta till, så många möjligheter att längta till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0