Lördag

Det är Lööördag!

Försov mig, vaknade då mamma sände sms. Varför? jo för att min mobil helt sonika tagit bort helgen som förinställd väckning?! Alltid lika trevligt, sist det hände var på sicilien när jag skulle ha min första riktigt tunga historiska utflykt. DÅ var det dock mer ångest.

Nu insåg jag istället att jag inte har någon bil upp till jobbet och får därför i lugn och ro inta frukost medans skjuts är på väg ner.

Och ja idag är det lördag!! innebärande att ikväll blir det dansa och dansa och dansa. Har saknat det på de senaste hemmafesterna, det blir ju inte riktigt samma sak att dansa vid en hög med kläder som på ett dansgolv med musiken dunkandes i takt med hjärtat.. wihoj!



Riktigt gammal bild, men från en OJ så kul lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0