Resor

Krassa uppdateringar, men mycket som sker nu!

sitter och kikar på biljetter till Kenya, måste boka i tid vilket är min sämsta sida ungefär. Problemet är ju vad jag ska göra, antingen köpa hela resan med fritte och bo på hotell.. eller ta reguljärflyg och bo hos Taru. Frittebiljetterna kommer ta slut rätt fort så måste bestämma mig lite hastigt. Egentligen är jag ju en hotellmänniska, men kanske upplever jag mer om jag bor hos henne?

Funderar också på hösten, sicilien? vill så gärna men så är det ju hundra andra saker jag måste se till att hinna med! har ju inte sett vetlanda på två år snart!! Och en resa till polen måste hinnas med, och karlstad, och norrland. Herregud.


Jobbig grej hände igår, vi hade ett stort band på hotellet som spelade.. i samband med deras sommarturne så åkte ett filmteam med och gjorde någon form av dokumentär. Så igår när jag stor vid disken så väller hela massan in och ska checka in.. min fina kollega rusar ut och lämnar mig ensam kvar. Svensken med massa skrattande norrmän och en stor kamera uppkörd i ansiktet. Jättekul. Jag fattade tre procent av vad de sa, och skämten de kastade ut mot mig tillhörde tyvärr inte dessa tre procent vilket gjorde att det eventuellt uppstod en lite märklig situation.

Nåväl. Jag tror att jag log hela tiden i alla fall. Eller log kanske är fel ordval, idiotsmilade med tydliga tecken på låg fattningsförmåga kanske är mer träffande.

yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0