Kalla höstkvällar

Var ute och gick nyss med Johanni. Frös typ ihjäl?!

helt sinnesjukt vad fort det går för kylan att komma krypande. Har svårt att röra fingrarna över tangentbordet, de har stelnat av köld. Mår märkligt, är inte sjuk men inte helt frisk. Peppar mig med inspiration men det fysiska måendet är svårt att påverka. Försöka svälja några skivor citron varje dag.

Har egentligen inget att skriva idag, vill mest krypa ner i den OnePiece jag inte har och se p film hela kvällen. Min fluffilt går väl bra den också antar jag. Och så vill jag ha sällskap, tacka gudarna att man då bor på ett ställe som detta!

Ska gå och tvinga på någon annan tvåsamhet nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0