Mår vi dåligt vet vi att det är måndag!

Underbar frukost på bageriet med de i särklass bästa människorna som finns och sedan promenad på stan följt av mys i soffan. Ganska bra bakisdag.

Gårdagen var faktiskt riktigt rolig, med kanske något undantag. Nåväl, efterfest på ett vattenland är verkligen att rekomendera! sjukt kul med vattenrutchbanor och bubbelbad. Lite dumt också kanske men ibland får man släppa omdömet. 

Inhandlade stickor och ska försöka mig på en halsduk igen, sist kom jag ca 20 cm innan jag gav upp, illa! Ganska avkopplande att sticka egentligen, rogivande. Sitter uppkrupen i soffan med stickor och garn.. vilken kontrast till gårdagen. Kanske borde satsa på att vara pensionär några veckor! 

Och längtar verkligen som en galning till Lördag och Stockholm ♥



Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-01 @ 15:45:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0