Ridtid!

Snorig, febrig och hostar till max. Kul!

Men det hjälps inte, imorgon är det upp klockan 8 för att hinna gå upp till stallet och ta en ridtur! det är GLÄDJE!

Var så evigt trött på vardagen häromdan, mycket som är kul men behövde verkligen komma bort lite från det som är varje dag så tog mig i kragen och letade upp ett stall. Till min stora lycka hittade jag en ridskola där det stod två hästar som verkligen behövde bli ridna. En dressyrhäst som gått medelsvår A och en unghäst som ska ridtränas, utmaning!

Varje helg från och med nu samt så ofta jag hinner i veckorna. Och så privatlektion en gång i veckan!

Åh känns så himla underbart.

Enda nackdelen är ju att det ligger en ca 5km ifrån i helt sjuk lutning. Nu går det ju an men när snön kommer blir det ju spännande med den klättringen. Får nog köpa mig en bil trots allt. Eller stjärtlapp så går det fort nedåt i varje fall!


Nu ska jag försöka sova bort förkylningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0