Sjukdag

Vaknade mitt i natten och kände mig helt sjukt illamående, efter en hemsk andra halva av natten valde jag att sjukanmäla mig och stanna hemma och kurera mig hela dagen. Illamåendet minskade dock under förmiddagen så imorgon blir det tillbaks till jobbet!

Har gjort absolut ingenting idag, legat och läst och halvsnyftat mig igenom tjejfilmer. Blir galet känslig när jag är sjuklig. Bridesmades och Something Borrowed var filmerna jag såg och förutom en längtan efter prins charming i skräddarsydd armanikostym med namnet Dexter så infann sig också ett litet intresse för New York.

Kanske vore något att plugga där ett år innan jag tar tag i min riktiga utbildning?

Tål ju att tänka på i varje fall.

Gjorde för övrigt 2009 års test till diplomatprogrammet på UDs hemsida. Ha.Ha. Nåväl, nu vet jag ju i alla fall vad kommittologi är för något.

Nya utmaningen är att göra DNs nutidsfrågor varje vecka med alla rätt! Så illa svårt är det ju faktiskt inte, och jag måste slipa på allmänbildningen lite.

Det värsta med att inte ha gjort ett enda dugg på hela dagen är ju att sömnen tydligen vägrar att sammarbeta. Och jag har sjuvakt imorgon.

 yey.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0