Nu må det vara slut

Okej jag har sagt det förut men nu är det verkligen NO MORE som gäller.

Det som skulle bli en lugn utgång urartade till en av de största dramakvällarna någonsin? Nej nu glömmer vi. Och s slutar vi att analysera. Och tänka.

Behöver nog komma härifrån ett litet tag. Ska se vad som går att ordna i början på november.. ta mig till stockholm några dagar. Få lite distans också, man blir så märklig här rent känslomässigt och det är så svårt att veta vad som är på riktigt och vad som faktiskt bara är övergående inbillning.

Känner jag mig själv rätt så är väl det sista mest troligt och så fruktansvärt onödigt att dra saker längre om så är fallet.

Nej nu är det nog.

Ikväll ska jag trotsa alla julhatares bitska kommentarer och baka lussebullar! Gissa om jag längtat?!?! eller ja.. om jag får tag på saffran vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0