Kaosnatt

Gårdagskvällen var helt sinnessjuk.

Låg hemma i myskläder när det plinga i mobilen lite, så efter att ha dragit händerna genom håret tänkte jag att jaja, jag kan ju gå ut en sväng och bara sitta och vara social. Jag glömde att det var tisdag. På tisdagar håller vi oss hemma, regel nummer 1.

Efter en riktigt bra start på kvällen, där vi hade trevligt och jag öppnade upp med en ny taktik som faktiskt verkade fungera väldigt bra tar allt en helomvändning utan dess like när en av oss faller ihop och blir helt okontaktbar.Så medan ambulansen körde iväg med N. satt vi uppe hela natten hos mig, drack choklad och grät medan vi väntade på uppdateringar om hur allt gick.

Somnade vid halv nio imorse när vi fått besked om att allt var okej, sov till 12 och gick sedan på stan för att sitta av halva eftermiddagen på Pers tillsammans med alla fina människor. Och kvällen uppe i 23an med så mycket mys som man bara kan få in.

All kärlek i världen till de här människorna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0