Rart!

Igår var en bra kväll! Kom hem vid sju imorse ungefär efter diverse efterfester. Är fruktansvärt glad för att jag inte jobbar idag!!

Hände konstiga saker igår, roliga men märkliga. Kanske blir livet i Gol åter lite mer spännande nu? Det spörs. Ibland undrar jag om det är norrmän som är lite märkliga eller om detta bara gäller för just golingar. Vi kan ju konstatera att det i många fall finns en stor skillnad mellan svenskt och norskt sätt att tänka.

Kanske är svenskar bara mer distanserade? Norrmän enklare och mer öppna?

Mår inte jättedålig, trött men inte så bakis. Jag har sagt det några hundra gånger och jag säger det igen; Vatten, vatten bara vanligt vatten!

Nu Harry Potter and the deathly hollows part 2 i soffan och senare tacomys och tjejfilmskväll med tillhörande snyftkalas med käraste Johanna ♥



Finaste Hesla Family, Ni är ju bara för bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0