01.00

Borde verkligen ligga och sova.. upp klockan halv sju imorgon. Men har så svårt att varva ner efter jobb, speciellt efter kvällar med såhär mycket att göra.

Nåväl, gånger med än mindre sömn har ju funnits och klarats igenom.

längtar så mycket till julen, och nyår, och kenya och våren.. åh tänk så mycket som finns att se fram emot. Tanken gör mig lycklig. Och käraste Johanna är hemkommen! så äntligen får jag ge mig in i hetsiga diskussioner om politik igen! Har suttit i min ensamhet med aktuellt och agenda och diverse dokumentärer medans jag i brist på andra att diskutera med brustit ut i hetsiga komentarer mot datorn?! Varningssignalerna börjar lysa..

Hösten här är för övrigt den vackraste jag sett, måste försöka ta med mig kameran ut någon dag. Allt är helt gyllene och rött. Älskar hösten, utan tvekan min favoritårstid. Stor kofta, halsduk, vantar, uggs och Daniel Powter i öronen på en promenad i byn.

Nej, måste tvinga mig till att sova nu. Kommer ha ångest imorgon och ska ju troligtvis vara dubbel så kan nog vara bra att vara lite utvilad. Och egentligen har jag ju inte ens något vettigt att skriva, skriver ju mest för skrivandets skull, bara massa ord.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0