Amore!

Framme! I detta underbara och avskyvärda land.

Avskyvärda på grund av den enorma omständighet och helt makalösa brist på vänlighet jag fick lyckan att uppleva i och med strejken på Roms flygplats. Man får nästan bli imponerad över detta fantastiska ointresse som finns för service.

Nåväl, nu glömmer jag det och fokuserar på det underbara för det finns det är det mängder av!

Stranden!! helt makalöst hur härligt det är att ligga där och bara njuta av solen och ljudet av vågorna som slår in.. Hur fantastiskt det är att få umgås med underbaraste Taru och verkligen prata om allt!
Vinet och att sitta ute på en taverna med människor som är så underbart passionerade och verbala, all denna italienska som jag faktiskt förstår en hel del av till min stora lycka!

I afton mår dock inte Taru helt hundra så ska iväg till Taormina med Roberto och äta på någon av de underbara restauranger som finns där, så kul att få träffa honom! Hans min när jag bara dök upp på kontoret var oslagbar. Även ett besök på Kiosco har jag hunnit med, träffa alla där även om det kanske är en del som ändrats sen förra året.

Som ni hör så är jag helt kär i denna underbara ö, kommer bli så svårt att åka härifrån! Tur att det är Rom jag ska till efteråt, nu ska ju det bli så himla kul det också! Hade det varit direkt hem till sverige hade jag nog börjat gråta tror jag minsann.

Nåväl, nu blir det lite småshopping innan middagen ikväll!




Den flörtiga blicken kommer sig av den grupp av män som gick förbi i extremt tighta speedos. Fruktansvärt sexigt. Verkligen.









Älskade du! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0