Bakisdag

När Kajsa säger All In så är det ju All In!

Jag kanske inte minns så väldigt mycket från gårdagskvällen men det jag minns är att jag hade en av de bästa utekvällarna någonsin på Hesla. Kan bara minnas en annan gång jag blivit sådär kalas dock. Jag som runt sextiden igår var helt inställd på att inte ens gå ut!

Nåväl, då kvällen av diverse anledningar blev väldigt tidig haha så är jag ju ganska pigg och vaken nu. Det tillsammans med några liter vatten såklart.

Fick 1500 kr i dricks för övrigt, vad gjorde jag då kanske ni lite misstänksamt undrar men faktiskt så var allt jag gjorde att tränga mig före i kön åt några, beställa in jäkla massa alkohol och hjälpa till att ta med fyra muggar till bordet. Samt att sitta och prata om entreprenörskap, hotellvärlden och sverige vs. norge i näringslivet. För första gången hörde jag en Norrman säga att om norge inte haft oljan så skulle det nästan vara ett U-land.

Nu börjar det lukta nybakat bröd här?! gör mig lite misstänksam.. men också hungrig.

Mot Rema för att köpa frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0