Dagen ær kommen!

7,5 TIMMAR KVAR!!

yepp, jag vet att jag tjatar men kan inte gøra annat før det ær så jækla GØTT att veta att jag ska vara fri, fri, fri i næstan 3 veckor!

Lyckades igår ta tag i mig sjælv och stæda och packa halvfærdigt. Vid den førnuftiga tiden 21.00 ?!?!?! vilket ju betyder att jag inte gick och la mig førræn 01.00. Tid før faktisk sømn ær något oklar men så pass sent att jag har ett ton grus i øgonen och huvudværk efter att ha varit tvungen att gå upp kl. 05.00.

Sara, jag kommer pendla mellan extrem flum och apati. Be prepared!

Før øvrigt fanns det inga vanliga biljetter kvar på det tåget jag ska åka, jag var alltså tvungen att køpa førsta klass vilket skulle vara mer æn greit om det nu inte var så att mitt resesællskap sitter på helt annan plats. Så jag har betalt extra før extra komfort och kommer ændå vara tvungen att sitta i bistron.

Trevligt trevligt.

Men okej, det kan det ju ændå vara vært.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det låter bra du. Men jag hoppas verkligen att du hör av dig för jag insåg att jag inte har ditt nr så har ingen aning om när du kommer hit :S



Jobbar inte ikväll, slappar och tvättar bara.

Men har jag berättat var jag bor? Hittar du hit liksom :D haha.. jag kanske har berättat allt och glömt det :S

Har fortfarande mitt svenska nr, har du inte det finns det på eniro eller så kan du gå in på Scandic Byporten och be dom ringa mig eller nåt haha..



Hör av dig så fort du kan! :)

2011-09-04 @ 17:37:58
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0