Hemma igen

Så är jag tillbaks i lilla Gol igen. Blandade känslor!

Men gissa vad? såg ALEX SCHULMAN på centralen idag. Hela tågresan på 12h satt jag och tänkte på händelsen.. hur jag varit så nära, så nära.. kännt lukten av honom. Förstår ni hur stort det var? Det är ju trots allt den enda mannen jag någonsin kommer fundera på att gifta mig med. Eller ja.. okej Chuck Bass också.

Nåväl, har en del energi funnen. Kändes lite bra att hoppa av i Gol och se alla välkända konturer av bergen runt omkring. Lite hemma är det ju allt, om inte annat så för dessa underbara människor som finns här och som gav mig varm hemlagad mat innan jag ens hunnit få in väskorna innanför dörren. Kärlek på det.

Just nu är jag gräsligt trött på att flänga, måste få vila ut lite på ett och samma ställe nu ett tag innan jag ens överväger att sätta mig på ett tåg igen. Ska bara njuta av hösten här och vintern, jobba med mina mål och strukturera lite i livet. Planera upp saker, plugga inför högskoleprovet, träna, umgås med fina människor och bli bäst på mitt jobb.

Till min hjälp har jag några av de bästa böcker jag någonsin läst, varma rekomendationer på;
 
The Book of management -  Flera olika författare utgiven av Dorling Kindersley Limited
How to lead without a titel - Robin Sharma
Born to run - Cristopher Mcdougall
Warren Buffet's management secrets - Mary Buffet & David Clark. Ljudbok.



sicilien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0