Karlek

Ar kvar i Paris och onskar av hela mitt hjarta att jag kunde stanna har for alltid.

Gardage var en av de grymmaste dagarna nagonsin. Promenad genom staden och diverse sevardheter tills vi stotte pa en liten vin- och ostmarknad. En man haffar tag i oss och staendes med honom samt en marrocansk tjej (den snyggaste kvinna jag nagonsin sett?!?!) och en fransk kille har vi en sjukt inspirerande eftermiddag med massor av rodvin och ost. Manniskan var helt fantastisk och det hela blev liksom gradden pa moset.

Jag maste bo i Paris.

Allt foll liksom pa plats. Rom ar underbart, Oslo harligt, Stockholm varmt om hjartat, sicilien ar passion. Men Paris ar Paris.

Sa nu aker jag hem med massor av fornyad energi, ambitioner och ett fruktansvart konkret mal. For jag tror faktiskt att:

En gang Paris, Alltid Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0