Kos

Har haft en sån underbar dag att jag bara måste få skriva det!

Först superpepp på jobbet, massor av energi och roliga arbetsuppgifter. Har börjat ta tag i massa saker och ta initiativ till förändringar, helt klart en utmaning men jag gillar det verkligen!

Kvällen spenderades sedan med Marie, Frida, Sofia och Steven med nostalgi och skrattanfall under Jalla Jalla och Bert - sista oskulden. Fast okej, är inte Bert en aningens creepy? sådär otäckt snuskig och obehaglig? jag får nog tillstå att jag tycker det. Undra verkligen hur han tänker idag när han ser på filmerna.. och undrar för övrigt vem han är idag? vad gör han? vart är han? får nog wikipedia det sen..

Och inte en endaste godisbit eller dylikt över mina läppar?!? inser ni vilken självdisciplin som krävdes för det ikväll med typ ALLT framdukat?? och jag klarade det!! 6 dagen nu, det tar sig!



Tog en bild från Sofia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0