Oslonatt

Första dagen på semestern och den kunde inte ha börjat bättre!

Efter en tågresa fylld av djupa filosofiska och politiska samtal bestämdes det ganska impulsivt att vi skulle ta in på hotell tillsammans. Han bokade om sitt tåg till nästkommande dag och vi bokade in oss på ett hotell i oslo. Med ett av de finaste rummen på nionde våningen med bäsa sällskapet och en makalöst god middag bestående av sushi kunde inte kvällen och natten bli bättre!

Och för att gå tillbaks till sushin, herregud!? i särklass godaste jag någonsin ätit. Med ett glas vitt vin.. ååh ska bälga i mig så sanslöst mycket riktgit gott vitt vin från och med imorgon kväll!! tänk er ett glas riktigt kallt vitt chardonnay.. Black tower känns helt plötsligt ganska så. Hemskt.

Nåväl, sitter hos Sara och väntar på duschen, åka spårvagn i oslo med mycket bagage är ingen bra idé kan vi ju också konstatera. Är nu så trött att jag kunde somna stående. Blir tidigt i säng ikväll!

Alarmet står på kl. 06.00 och imorgon är jag äntligen på väg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0