Great things

8h på flygplatsen ger en lite tid till att läsa på om saker. Fina Norwegianpersonalen gav mig ju också ett gratis internet. Har nog en liten crush på hela bolaget just nu tack vare deras hantering av allt. Har man jobbat med detta själv vet man lite vilket rent helvete en strejk är.

Nåväl nog med gratisreklam. Låter som att de har köpt mig.. så är inte fallet (tyvärr) men om någon från Norwegian mot förmodan ser detta kan jag ju lite ödmjukt säga att jag inte skulle sätta mig på tvären om de ville visa sin tacksamhet i låt oss säga refundering av biljett?

Men det jag egentligen ville var att länka till den här sidan. Helt underbar! Går ofta in där och läser och motiveras, man behöver det ibland. Någon annans enkla syn på saker och läsa om och om igen tills man förstår att inget, verkligen inget är helt omöjligt.



"A man can be as great as he wants to be. If you believe in yourself and have the courage, the determination, the dedication, ...it can be done." -Vince Lombardi


Och när vi ändå pratar storhet; Charity:water. Tänk vilken skillnad man kan göra, och tänk att DU kan vara med och göra skillnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0