Taormina




Världens trevligaste kväll igår ungefär! Först supergod mat på en fancy pancy restaurang och sen en promenad i Taorminas gränder, fick även en bild avritad. Det gav mig dock nästan ryggskott.

Nåväl, hade så roligt och är lite arg på mig själv att jag glömde kameran då det sköts fyrverkerier från Naxosbukten, och står man uppe i Taormina och ser ner på det så finns det nog inget vackrare i världen. Träffade på lite folk från förra året, var så kul att se dem igen! även om det inte direkt var några långa samtal då min italienska inte räckte till och Roberto vägrade översätta utan tvingade mig att försöka. Fast lite kul också, är mer än taggad för att lära mig flytande italienska nu!

Ikväll blir det iväg på "Marrakech" underbart ställe med vattenpipor och kuddhäng för att sedan slå klackarna i taket på Morgana och La Giara. Och imorgon så roadtrip! Yey, är så galet lycklig.




En av våra galna kvällar ute förra året



Och en lite lugnare kväll igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0