Finaste grejen är att man kan välja själv

Ja, nu var det sådär väldigt länge sedan jag bloggade.

Förklaringen ligger mest i att jag inte haft något intressant att blogga om. Har de senaste månaderna varit nere i en ruskig svacka och känner inte att jag vill skriva i sådana perioder. Det finns liksom inget att säga inne i det där negativa och svarta. Men nu så, nu är jag back on track igen. Hur mycket energi som helst och massor av förväntan inför framtiden.

Framtiden ja, vad sker? Det blir inget Sydney. Eller ja, inte nu i höst i vart fall. Vi får se lite nästa höst. Nya planer är gjorda och ganska så definitiva. Vill ha allt bokat och färdigt innan jag basunerar ut det helt dock. Men tiden för att lämna Gol är inne och sista dagen är satt till sista juli. Två månader to go alltså.
Yeey!









Men fy bubblan vad jag kommer sakna alla de här galna människorna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0